وب اِنجی

دستیار هوشمند شما در امور اداری!

اتوماسیون فرآیندهای اداری افزایش سرعت فرآیندها کاهش هزینه های سازمان مدیریت اسناد و مدارک
اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری وب اِنجی با کاربری بسیار آسان به شما کمک می کند تا با افزایش نظم و بهبود کیفیت ارائه خدمات، در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید و بر روی فعالیت های اصلی خود تمرکز کنید. با استفاده از این ابزار قدرتمند در هر زمان و مکانی با استفاده از هر دستگاه هوشمندی می توانید بر عملکرد کارمندان خود نظارت داشته باشید و کسب و کار خود را مدیریت کنید. تجربه کاهش مراجعات حضوری، رضایت مشتریان، افزایش دقت کارکنان وسرعت فرایندها برای شما لذت بخش خواهد بود. همین حالا فقط با یک تماس برای توسعه کسب و کار خود اقدام کنید.

اتوماسیون اداری
مدیریت فرآیندها
مدیریت فرآیندها
مدیریت ارتباطات
مدیریت ارتباطات
مدیریت مستندات
مدیریت مستندات
مدیریت پرسنل
مدیریت پرسنل
مدیریت مالی
مدیریت مالی

خداحافظی با فرم‌های کاغذی!

با اتوماسیون اداری وب اِنجی، گامی بلند در جهت توسعه سازمان خود بردارید. یکی از امکانات کاربردی اتوماسیون اداری وب اِنجی، امکان مدیریت فرآیندها است که به شما کمک می کند با مدل‌سازی و خودکارسازی فرآیندهای دستی، راندمان و سرعت انجام کارها را به طور چشمگیری افزایش دهید. با حذف فرآیندهای اضافی و کاغذبازی‌های اداری، شاهد کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت کارکنان و مشتریان خواهید بود. نظارت دقیق بر فرآیندها، امکان اصلاح و بهبود آنها را در جهت بهبود عملکرد سازمان فراهم می‌کند. اتوماسیون اداری وب اِنجی با رابط کاربری گرافیکی جذاب و ساده، دریچه‌ای نو به سوی دنیایی از نظم و پویایی در سازمان شما خواهد گشود.

دنیایی بدون مرز از ارتباطات و تعاملات

با اتوماسیون وب اِنجی، به دنیای ارتباطات و تعاملات بدون مرز قدم بگذارید. این سیستم با ارائه امکاناتی نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و اتصال به انواع زیرساخت‌های ارسال و دریافت فکس، ایمیل، ECE، خیال شما را بابت ارتباط سریع‌تر و موثرتر با مخاطبین سازمانتان راحت می‌کند. علاوه بر این، اتوماسیون وب اِنجی امکان اطلاع‌رسانی سریع و آسان را از طریق پیامک، کد USSD و دیگر روش‌های نوین فراهم می‌کند. برای سازمان‌های عضو یک ساختار هلدینگی، اتوماسیون وب اِنجی امکان ارتباط مدیریت‌شده و امن را بین سازمان‌ها فراهم می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا به طور موثرتر با یکدیگر همکاری کنند.

ساماندهی مستندات با اتوماسیون اداری وب اِنجی

اتوماسیون اداری وب اِنجی با ارائه امکاناتی نظیر ذخیره‌سازی و بایگانی امن اسناد، دسته‌بندی و طبقه‌بندی، جستجوی پیشرفته، اشتراک‌گذاری آسان، مدیریت نسخه‌ها، انتساب تگ به اسناد و گزارش‌گیری کامل، در بستری امن به شما کمک می‌کند تا سیستم مدیریت مستندات خود را متحول کنید. با اتوماسیون اداری وب اِنجی، در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، بهره‌وری و راندمان خود را افزایش دهید، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهید و رضایت مشتریان خود را جلب کنید. رابط کاربری ساده، امنیت بالا و پشتیبانی قوی، اتوماسیون اداری وب اِنجی را به انتخابی ایده‌آل برای مدیریت مستندات شما تبدیل کرده است.

نظم و افزایش راندمان را به سازمان خود هدیه دهید!

تصور کنید با اتوماسیون اداری وب اِنجی، وظایف پرسنل خود را به طور دقیق مشخص می‌کنید، بر فعالیت آنها نظارت دقیق دارید و از پیشرفت کارها در هر لحظه آگاه هستید. به اطلاعات پرسنل، سوابق، مرخصی و حقوق و دستمزد آنها دسترسی دارید تا به طور مؤثر آنها را مدیریت کنید. علاوه بر این، با استفاده از سیستم‌های حضور و غیاب آنلاین وب اِنجی، تردد و ساعات کاری پرسنل را به طور دقیق رصد می کنید و با ارائه آموزش‌های آنلاین و برنامه‌های توسعه فردی، به ارتقای مهارت‌ها و دانش کارکنان خود کمک می‌کنید.

دنیای آشفته حسابداری را به بهشتی از نظم و دقت تبدیل کنید!

اتوماسیون مالی وب اِنجی با امکانات حسابداری دقیق و سریع، اسناد مالی شما را به صورت خودکار ثبت و حساب‌ها را در هر لحظه به‌روزرسانی می‌کند و گزارش‌های مالی دقیق را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این، دریافت و پرداخت آنلاین چک‌ها، انبارداری و مدیریت موجودی کالا، محاسبه حقوق و دستمزد، گزارش‌گیری و تحلیل دقیق اطلاعات مالی از دیگر مزایای این اتوماسیون قدرتمند است که شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یاری می‌کند. این سیستم با راه‌حل‌های نوآورانه و پویا، فرآیندهای مالی شما را متحول می‌کند و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، افزایش راندمان و کاهش خطاهای انسانی را به ارمغان می‌آورد.

میز کار پیشرفته اتوماسیون اداری وب اِنجی

با میزکار اتوماسیون اداری وب اِنجی، دنیایی از اطلاعات و امکانات در دستان شماست!

میز کار پیشرفته اتوماسیون اداری وب اِنجی

با میزکار اتوماسیون اداری وب اِنجی، دنیایی از اطلاعات و امکانات در دستان شماست!

به سادگی تعداد و مبلغ سفارشات، مشتریان و کاربران را در بازه‌های زمانی مختلف رصد کنید، لیست سفارشات را مدیریت و ویرایش کنید، و از موجودی انبار و لیست کالاها و برترین فروشندگان خود مطلع شوید. تقویم کاری و رویدادهای سازمانی، به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید، مناسبات مختلف و جلسات خود را به یاد داشته باشید و از آنها غافل نشوید. همچنین، جستجو، مشاهده، اطلاع از وضعیت و ویرایش نامه‌ها، یادداشت‌ها و اخبار، از دیگر امکانات این میزکار قدرتمند است که کار شما را بیش از پیش آسان و کارآمد می‌کند.

مزایای استفاده از اتوماسیون اداری وب اِنجی چیست؟

اتوماسیون اداری وب اِنجی پُلی به سوی بهبود عملکرد، رشد و توسعه سازمان شما

افزایش راندمان و بهره وری

افزایش راندمان و بهره وری

با گردش سریع اطلاعات و ثبت دقیق وظایف، راندمان و بهره‌وری سازمان و نظم و سرعت فرایندها به طور چشمگیری بهبود می‌یابد.

مدیریت و نظارت دقیق

مدیریت و نظارت دقیق

امکان مدیریت دقیق و نظارت بر عملکرد کارکنان و فرآیندهای سازمانی را از طریق ابزارهای گزارش‌گیری دقیق فراهم می‌کند.

رضایت ارباب رجوع و سازمان‌های همکار

رضایت ارباب رجوع و سازمان‌های همکار

با ارائه خدمات سریع، دقیق و با کیفیت، رضایت ارباب رجوع و سازمان‌های همکار را با ارتباطات آسان و موثر ، افزایش می‌دهد.

یادآوری و ردیابی امور سازمان

یادآوری و ردیابی امور سازمان

اتوماسیون اداری با یادآوری خودکار وظایف از طریق تقویم کاری و امکان ردیابی آسان، پیگیری امور سازمانی را تسهیل می بخشد.

افزایش امنیت اطلاعات سازمان

افزایش امنیت اطلاعات سازمان

با ذخیره‌سازی امن اسناد و اطلاعات، پشتیبان‌گیری منظم و بازیابی آسان، خطر سرقت یا گم شدن اطلاعات را بسیار کاهش می دهد.

تسهیل ارتباطات و فرآیندهای سازمانی

تسهیل ارتباطات و فرآیندهای سازمانی

با بهبود اشتراک‌گذاری اطلاعات، ارتقای ابزارهای ارتباطی و رابط کاربری ساده، ارتباطات و فرآیندهای سازمانی را بسیار تسهیل می بخشد.

افزایش دقت و کاهش خطا در فرآیندها

افزایش دقت و کاهش خطا در فرآیندها

با خودکارسازی وظایف، احتمال خطای انسانی بسیار کاهش می یابد و دقت و صحت اطلاعات را در فرآیندهای سازمانی افزایش می‌دهد.

صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمان

صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمان

با حذف کاغذ بازی، کاهش زمان فرآیندها و نیاز به لوازم و فضای اداری، منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه‌های سازمان می‌شود.

حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی

حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی

اتوماسیون اداری با حذف کاغذبازی، به حفظ محیط زیست از طریق کاهش مصرف منابع طبیعی، انرژی و آلودگی کمک می‌کند.

بخشی از آمار خدمات وب اِنجی

مجموعه وب اِنجی آماده ارائه خدمات به شماست

متخصین تیم

+ 0 متخصین تیم

سال تجربه درخشان

+ 0 سال تجربه درخشان

پروژه موفق

+ 0 پروژه موفق

پروژه در حال انجام

+ 0 پروژه در حال انجام

نظرات مشتریان وب اِنجی

رضایت مشتریان اولویت ماست

سوالات متداول وب اِنجی

تمام سوالات خود را با یک تماس از کارشناسان ما بپرسید!

اتوماسیون اداری وب اِنجی یک سیستم تحت وب است که به منظور مدیریت و ساماندهی فرآیندهای اداری در سازمان ها طراحی شده است. این سیستم با حذف فرآیندهای دستی و سنتی، به افزایش راندمان و سرعت گردش کار در سازمان کمک می کند.

اتوماسیون اداری وب اِنجی با ارائه راهکارهایی برای مدیریت نامه ها، جلسات، اسناد و مدارک، پرسنل و فرآیندها، به شما کمک می کند تا وظایف اداری خود را به طور کارآمدتر و سریع تر انجام دهید. این سیستم با حذف فرآیندهای دستی و سنتی، سرعت فرآیند ها را افزایش و هزینه ها را کاهش می دهد. همچنین، با نظم بخشیدن به وظایف و فرآیندها، رضایت کارکنان را افزایش و دسترسی آسان به اطلاعات را فراهم می کند.

برای استفاده از اتوماسیون اداری وب اِنجی، ابتدا باید به وب سایت وب اِنجی مراجعه و نسبت به ثبت نام و خرید اشتراک اقدام کنید. پس از خرید اشتراک، می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

وب اِنجی با ارائه پشتیبانی کامل، خیال شما را بابت استفاده از این سامانه راحت می کند. این پشتیبانی شامل موارد مختلفی از جمله پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، ویدو های آموزشی و دوره های آموزشی آنلاین و حضوری می باشد. شما می توانید از طریق وب سایت وب اِنجی یا تماس تلفنی با تیم پشتیبانی، به طور مستقیم با کارشناسان وب اِنجی در ارتباط باشید و از آنها کمک بگیرید.

اتوماسیون اداری وب اِنجی پلن های متنوعی دارد که بر اساس امکانات مورد نیاز و تعداد کاربران سازمان خود می توانید یکی از طرح ها را انتخاب کنید. برای اطلاع از تعرفه ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بله، وب اِنجی امکان پیاده سازی اتوماسیون اداری وب اِنجی به صورت سفارشی سازی شده را نیز فراهم می کند. برای این منظور می توانید با تیم پشتیبانی وب اِنجی تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید.

بله، اتوماسیون اداری وب اِنجی از امنیت بالایی برخوردار است. این سیستم از پروتکل های امنیتی https و SSL برای رمزنگاری اطلاعات استفاده می کند. همچنین، وب اِنجی از یک تیم متخصص امنیت سایبری برای محافظت از سیستم در برابر حملات سایبری استفاده می کند.

برای امتحان نسخه ی آزمایشی اتوماسیون اداری وب اِنجی می توانید در بخش درخواست دموی اتوماسیون شماره تماس خود را بنویسید تا کارشناسان مجموعه وب اِنجی با شما تماس گرفته و نسخه آزمایشی اتوماسیون را به مدت دو هفته رایگان در اختیار شما قرار دهند.

بله، اتوماسیون اداری وب اِنجی کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا طراحی شده است که می توانید از طریق تمام دستگاه های هوشمند( لپ تاپ، موبایل، تبلت و ...) با هر سیستم عاملی( ویندوز، اندروید، ios و ...) به امکانات نرم افزار دسترسی داشته باشید.

خیر، اتوماسیون اداری وب انجی دارای رابط کاربری ساده و آسانی است و با توجه به راهنمای متنی کامل هر بخش، استفاده از آن برای کاربران آسان می باشد. با این حال، ما ویدیو های آموزشی جامع برای اتوماسیون اداری وب اِنجی ارائه می دهیم که به طور کامل با نحوه استفاده از تمام امکانات نرم افزار آشنا می شوید.

بله، اتوماسیون اداری وب اِنجی برای سازمان های کوچک و بزرگ مناسب است. این سیستم دارای پلن های مختلف با امکانات و قیمت های مختلف است که می توانید متناسب با نیازهای سازمان خود پلن مناسب را انتخاب کنید.

وب اِنجی برخی از افتخارات خدمات

خدمت رسانی به برند قدرتمند شما افتخار ماست